SNART FOTA


hej bloggen, nu ska jag fixa mig & sedan dra ut med becca & alexandra.
vi ska försöka fota lite, de blir ju så fint med kort på hösten!
kommer uppdatera oftare om ni kommenterar, blir så fucking arg på detta!
jag har ingen lust att blogga längre, de kommer inga kommentarer & ni tror ni kan läsa för skoj skull?
detta är mitt liv, jag lägger fan tid på att blogga, nu har jag lösenord på bloggen imorgon,
så skyll er själv, för ni är sämst på att kommentera, blir så fucking arg.
kommer bara låta mina närmaste vänner läsa denna blogg, för ni kommenterar ändå inte.
hejdå (en besviken filippa)


Kommentarer
Postat av: en läsare

snälla tycker din blogg är så bra jag lovar att komentera mer vill gärna kunna läsa din blogg

2010-10-20 @ 17:36:04
Postat av: .

säger verkligen det samma som den över mej !

2010-10-20 @ 17:42:10
Postat av: :)

du kommer nt lyckas med att ha lösen på bloggen, du får då inga besökare. det spelar la ingen så stor roll om folk kommenterar du kan ju ändå veta att folk kollar på din blogg.

2010-10-20 @ 17:52:33
Postat av: alice :)

snälla, ta inte bort din blogg!

2010-10-20 @ 18:22:14
Postat av: natta z

inte lösen.

jag är en aktiv läsare på din blogg.

jag lovar att kommetera mer.

2010-10-20 @ 18:37:19
URL: http://nataliezz.blogg.se/
Postat av: M :D

neeej den är ju såå bra, snälla fortsätt det blir bara bättre för dig ;) men det är ditt val! :D

2010-10-20 @ 19:02:57
Postat av: jasmine

Jag läser din blogg varje dag och jag lovar att jag kommer kommentera mycket mer! :)

kram

2010-10-20 @ 19:44:18
URL: http://jasminegarnold.blogg.se/
Postat av: frida

de e ju klart att man slutar kommentera när du inte svarar på kommentarerna ? :)



jag har frågat många gånger och men du svarar aldrig :(



hur gjorde du så du fick söta smileygropar? :D

förklarra snälla :D

2010-10-20 @ 20:29:32
Postat av: sofia

åhh, snälla ha inte lösen ! :(

jag läser din blogg flera gånger om dagen och jag ÄLSKAR den.. den är så bra. jag lovar att kommentera mer!



men aja, ditt val.. :(

2010-10-20 @ 21:42:29
URL: http://sofiafehrling.blogg.se/
Postat av: amanda persson

din blogg är ju så bra! och om du skaffar lösen så måste du ge det till mig. för din blogg är ett MÅSTE för mig. sötefanskap, du har jätte många tittare dem måste bara kommentera mer.. GÖR DEEEEEET KOMMENTERA MER ALLA!!!!! för här ska det inte vara ngt lösen hehehe ;) <3<3<3

2010-10-21 @ 10:07:42
URL: http://pvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0