Ändrat om hela designen i bloggen

Nu under hela dagen har jag suttit med in design och verkligen bestämmt mig med att bli klar med den! Och nu är jag nästan, finns lite saker jag vill ändra. Men nu ser den helt OKEJ ut, så små ändringar gör jag en annan dag. Känner att jag är lite trött i armarna och liknande nu. Vad tycker ni om den nya designen?
.
Jag har även gjort en facebook sida som heter "jensenns.blogg.se" där ni kan hålla koll på min uppdatering, tävlingar och liknande som händer i bloggen! Så gilla den sidan på facebook om ni vill hålla er riktigt uppdaterade på mig blogg! ;)
.
.
Förövrigt så köpte mamma precis godis till mig. Jätte längesedan jag verkligen åt godis på en lördag känns de som, jag har ju hållt igång med träning. Men idag var jag verkligen värd detta! och sen en negativ sak, pizza idag igen... Eller snarare kebabrulle, familjen beställer!
Denna bilden togs i somras när jag bodde hos Oliver en vecka. Minns veckan som helt underbar och rolig.

Kommentarer
Postat av: emeliiens

snygg design! har också precis ändrat om hela min design :)

2011-04-02 @ 18:56:40
URL: http://emeliiens.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

söt bild:)

2011-04-03 @ 16:30:18
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0