Dagens outfit

Tycker att det va en grymt bra start på skolan efter lov, klar med dansen på gympan + startade ett projekt i 4 ämnen om sex & samlevnad. Nu kanske skolan blir lite roligare dessa 4 veckor frammåt? ;)
.
Snart ska jag ut med Amanda och ta en power walk. Och jag får damp på mitt Justin Bieber arbete, det går inte att lägga in video klipp??!?!??! Får panik, eftersom detta ska visas upp på torsdag..... Shit, lite sent ute? :(
.
Här är två riktigt dåliga bilder på dagens outfit:
.
Här är även en mobil bild från när jag skulle sova, skulle nämligen visa Sebastian min färg och det är ju folk som undrat. Men jag är nöjd med den lilla färg jag fått än iallfall :D

Kommentarer
Postat av: Julia Henriksson

Fina kläder du har :)

2011-04-27 @ 08:55:28
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan? =)

2011-05-05 @ 16:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0