Du visar bara hur avundsjuk du är

Jag tycker så synd om dig.. Att du vill veta vad jag gör exakt hela tiden, att du inte har ett eget liv. Jag vill inte ha med dig att göra, är det så svårt att fatta? Jag står fast vid att du är så borta från mitt liv. Men varför ska du fortfarande bry dig? Du är ju avudsjuk på exakt allt jag gör, va nöjd med det du är istället.. Och då ska man klanka ner för du vill att jag ska må lite sämre? patetiskt bruden ;) Det är ju dig du borde stärka istället, för det är ju du som är noll.
.
Låt mig vara, jag vill ändå inte veta av dig. Och skaffa dig ett liv, skaffa dig äkta vänner. Det är ju något du inte har iallfall.
.
Anledningen att jag skriver det på bloggen är ju för att hon självklart läser den ;) Men det är ju inte så konstigt! Får du lite panik nu när jag inte berättar vad jag gör dessa dagar.. Haha så synd (du vet exakt vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0