Film på tv 4

Just nu sitter jag och kollar filmen taken på 4an, dock inte sett så mycket för jag tycker den är riktigt läskig. Det är jag väll inte ensam om? Jag borde verkligen inte forsätta kolla, kollar inte på dessa filmer..
.
Men visst är det underbart att bara ta det lungt, avsluta söndagen med en film och sedan lägga sig i en skön säng och somna. Åh vad underbart, sedan får vi se om William ringer mig inatt ;)? Han kommer ju faktiskt hem från Norge och lova att ringa.
.
Men nu börjar filmen igen, så ska väll försöka kolla slutet iallafall. Lite intressant är det ju, hoppas han hittar sin dotter. Så långt har jag hängt med, haha!
Tror det är denna filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0