Jo Lou

Nu är klädpartyt klart och jag fick med mig en klänning från märket Jo Lou. De har verkligen helt underbara tunikor, parfymer, armband osv. Riktigt fina märkeskläder alltså!
.
Jag ska försöka få i mig något att äta(inte varit hungrig idag) och sedan funderingar på att power walka. Måste få med mig mamma (då går man mycket längra, underbart). Men hon är ju sådär sugen på de, sedan blir det bada och ta hand om mig själv. Det är ju de söndagar är till för? ;)
Här är en bild på de tunikor och liknande som jag senast använnt. Dessutom de saker som är strukna och inte ska förstöras i garderoben ;) De två klänningarna längst till vänster är de jag köpta på förra kläd partyt! Vill ni ha en närmare titt? ;)

Kommentarer
Postat av: natta

varför använder du typ ingenting av de i skolan förrrrrrrrrrrrrrrrrr? :(

2011-04-10 @ 22:09:53
URL: http://nataliezz.blogg.se/
Postat av: louise

jaaa det vill vi :D hehe

2011-04-11 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0