Omogna ungar

Nu ska jag ner ohc fixa någon frukt eller bär och sedan lägga mig i sängen. Har varit jätte trött idag (beror ju på att jag sov drygt 6 timmar inatt) Men ändå?  Så jag ska faktiskt sova ut imorgon! :D
.
SV: Anlednien att jag censurerat texten på bilderna är för att de bilderna är hittade på google på den dressen jag vill ha. Och då vill jag inte ha någon random text på för då hade de blivit ett väldigt tjat om fake? Så vad klagar ni på ? Det är cencurerat, men det är just DEN mjukis dressen som jag vill ha och troligtvist ska köpa. Om ni nu undrar så kan ni ju gå in på raglady och fråga om priset om det är så himla noga? Haha avundsjuka ungar är det roligaste jag vet ;)
.
Godnatt ni läsare som har ett liv!:D
Bild innan jag skulle gå ut och sola i olja! Kör på denna oljan:
Tycker denna oljan (som var premiär idag) var riktigt bra faktiskt! :D Dock vet jag inte vart man köper den. Men kan man kan ju fråga runt iasåfall! Men det är ett TIPS från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0