"Ska aldrig sluta kämpa för den som alltid ställt upp"

Nu har jag gjort ett val, och det är att ha bloggen nere tills jag fixat lite saker.. Behöver fixa allt med både vänner och en kille och få så att allt blir bra igen, min energi kommer ligga på det nu. Men jag är tillbaka efter valborg, alltså nästa vecka.
.
Jag har även bestämmt massa nytt som ska in på bloggen då. Redan nu börjat planera detta och ska få bloggen i toppskick!
.
Jag hoppas ni inte är allt för besvikna, och jag kommer ju tillbaka nästa vecka. Så bara att besöka den då med nytt och fresht? Det tycker jag låter helt toppen! :D
.
För övrigt hoppas jag på en toppen helg som jag verkligen ska njuta av... :)
.
"Det är du som fått mig att bli den jag är idag, det är du som fått mig att våga chansa. Jag ska inte sluta kämpa, jag vet att du och jag är menade för varann. Den jag ser upp till."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0