Till Sara pedersen!

Detta inlägg är till min gose vän Sara som ville vara en del av min blogg. Hon är med för att hon verkligen är grym på att äta mat, idag fick hon i sig en hel pizza + att dela pommes frittes med mig och en annan. Hur grymt är inte det? :D Du får bli dagens tjockis med mig och den andra Sara. Hoppas du är nöjd.
.
Detta inlägg är bara för oss tres skull, för av vi är så himla grymma och får i oss detta. (tur att alla tre träna imorse)
och hennes blogg är: Sara pedersen
.
Hon är också en som borde vara med i ett program som heter "du är vad du äter" för hon är ju lika god som maten ;) Skämt å sido!
Efter lite mat så blir man såhär mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0