Berättar om mig

Nu tänkte jag berätta lite om mig själv.. Har ju en massa nya läsare! (dock är jag inte jätte grym på att skriva om mig själv, så ni får nöja er med detta!)
.
.
Hej jag heter Filippa Jensen och bor i en liten ort som heter Lindome utanför Göteborg.
Jag fyllde 15 år nu den 16 mars och är en tjej i mina bästa år.
På fritiden så brukar jag umgås med mina underbara vänner, träna fotboll och även köra mycket egen träning. (jag har många mål som jag bestämmt mig för att följa inom träning)
Om jag ska beskriva hur jag är mer på sättet: Jag har många energie kickar och då kan jag göra nästan vad som helst, får impulsanfall och kan komma på hel kansiga saker bara sådär. Har jätte rolig humor (enligt mig själv), för jag skrattar åt nästan allt och säger även egna skämt som jag skrattar jätte mycket åt!
Vad andra brukar säga till mig hur jag är: Helt galen, pratglad, efterbliven (hmm..), liten och lätt att prata med.
.
Hoppas ni fick reda på lite iallafall? ;) Annars är det bara att skriva i en kommentar det ni undrar eller på facebook, eller andra sett. Jag svarar på det mesta! (om de inte är för privat förståss)
En inte alls okej bild, men det är ju sånna här bilder som folk aldrig lägger upp på sig själva ;) Så varför inte bjuda på mig och lägga ut ? Haha, funderar på att lägga upp massa sånnahär, har ju en del!

Kommentarer
Postat av: Mikalea/Kelly Rose/kevin/madre

Hej jag har alltid drömt om att få såna goa mulliga lår, skulle du kunna ge mej lite råd möjligtsvis?



Tack på förhand från mikaela.

2011-04-06 @ 12:06:45
URL: http://micahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0