Vart kommer jackan ifrån`?

Godmorgon! Nu börjar ny vecka, med nya bekymmer, och nya misstag. Men visst är man lika glad för de ? :D Just nu lever jag, och vill bara ta mig egenom skoldagen. (glömde ju av skolan igår och va inte trött, så somna vid halv 2, inte bra) Efter skolan är det sjukgymnast, jätte skönt att verkligen börja träna nu så jag kommer närmare fotbollen! (eller det hoppas jag iallfall, vill komma tillbaka)
.
Glöm inte fototävlingen! Den kommer inte avslutas förrän det är tillräckligt många bidrag! Så det är ju bara ni som kan påverka den. (som ett svar till era kommentarer)
.
Vart kommer min vårjacka ifrån? Jo den kommer från Lindex och kostar drygt 700 kr. Något av de bästa som jag fått detta året, helt förälskad i den. Vem visste att Lindex hade något? ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-04-04 @ 12:45:32
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad fin den var :)

2011-04-04 @ 16:54:19
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0