drömmer mig bort.. till värmen!

Jag slår vad om att jag inte är ensam om att vilja åka bort, långt bort om det skulle behövas för att komma till solen & värmen! Det är så himla dåligt väder i Sverige.. Kort sommar och jätte lång vinter..
.
Jag ligger och kollar på en film just nu, Seven pounds medans jag tycker synd om mig själv. Mår inte alls bra, huvudet värker (som vanligt) och förkylning. Men jag ska ändå köra en power walk ikväll för jag ska banne mig tänka på träningen nu!!
.
Fick även hem 1 paket idag med lite sommar nytt. Hur underbart är inte det ? Ett rosa maglinne, en jacka och ett brunt skärp. Dock ska jackan tillbaka för den var skitful på, såg ut som en regn rock. *Hihi* (skämt åsido)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0