Jobba jobba jobba

Jag är duktig, blivit klar med att städa hela mitt rum. Lycklig! :D Amanda var även gullig och va hos mig ett tag idag för att ha lite underhållning? Nej men hon kom upp som en lite överasking. Lika mysigt varje gång!
.
Nu ska jag snart åka med mamma till min kusin för att jobba där ikväll, skönt att jobba när det är svalt och skönt ute! Och tjäna pengar är ju hel grymt verkligen ;)
.
Inatt ska jag ha "twilight maraton" om man nu kan säga så, ska kolla alla filmerna hela natten och sedan somna riktigt gött... Känner att jag kommer få JÄTTE träningsvärk imorgon igen :( Buuuuuu
En klockren bild på min kusin och en katt. Himla skön bild när dom var utomlands i början av året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0