Man kan inte leva i en dröm

Att ha någon som man verkligen gör allt för, ställer upp för i alla lägen. Ger all kärlek som man kan ge om inte mer, och sedan bli sviken tillbaka. Då förstår man, att man inte lever i en dröm. Man lever i verkligheten, där människor beter sig som människor. Där det inte finns några änglar, alla gör misstag, alla gör dåliga saker som man sedan ångrar. Men att få skit tillbaka, bara sådär.. Även om det hänt tusentals gånger av andra personer innan så blir man lika chockad varje gång, lika ledsen och lovar sig själv att aldrig lita på personen. Men vad häner? Jo som varje gång så ger man personerna chans efter chans och blir bara mer och mer sårad nästa gång den gör något mot en. Vi lever i en värld där de flesta är för egoistiska, där avunsjuka syns mer än vad man är glad.. Sjukt men sant. Välkommen till verkligheten! Drömmarna finns bara på natten
.
Skriver av mig, mina tankar, mina känslor. Min blogg och där skriver jag exakt vad jag vill
Visst det är bara utsidan som syns, men insidan som räknas.. Och det är insidan som får andra att skadas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0