Pannkakor, namnam

Tjaaaa!
Just nu sitter jag och äter pannkakor som jag gjort själv, duktigt av mig! Förvånade att jag äter pannkakor? Haha det är verkligen min nya favoritmat.... :D och ikväll blir det pizza också.. TJOCKT!
.
Något jag funderar på är att skaffa en mat blogg, känns som det enda jags kriver är om vad jag äter!! Haha jag verkligen älskar mat, och det står jag verkligen för.. Mmmmm mat!
.
Jag kom hem för ca: 1 timme sedan från min kusin som jag har jobbat hos. Bara man får pengar så gör jag nog det mesta! (VÄRT) Och jag ska snart in i duschen och fixa mig.. Får ju se vart jag far ikväll
Kul att jag redan ätit mig mätt och det finns hur många pannkakor kvar som helst! Äta?
.
Ser ni att jag har min WEZC t-shirt på mig, oj det är förvånande.. Månader sedan jag använde något av de plaggen ;) Och är svettig och go med nattfriss och no makeup, GULLIGT!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tjenis!



Kolla gärna in en blogg som heter tuvamalmo.blogg.se

En söt tjej här från Gävle!

Nästan längst ner i bloggen så är det en bild på henns liggandes i en solstol,och hon har likadan bikini-topp som du har,fast anna färg tror jag?!Rätt så coolt! :-)



Hejdå Pannkaks-tjejen! :-) /Alex

2011-06-10 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0