"talking to the moon"

Låten som går rakt ut i mina högtalare och får mig att tänka på en tid förra året..
.
Godmorgon! Jag är vaken efter att ha halvsovit lite i ett par timmar och även ätit pannkakor. :D (gårdagens dock, hihi)
Nu ska jag sätta igång med städning av mitt rum, kände verkligen för det. Jag är duktig! Har verkligen världens träningsvärk i min rumpa och inre lår, allt efter att varit hos min kusin och jobbat igår.. Men jodå, det är ju rätt bra ändå faktiskt.
.
Håller på att ladda ner alla Twillight filmerna nu också, fick världens sug att se dom efter att set trailern av den nya som kommer ut i November!! Så ikväll blir det förmodligen kolla på alla tre filmerna, har ju världens träningsvärk så kan ju inte göra något annat.. Ont att bara gå :( Stackarn..
Jag vill sola, men vart är solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0