Tillbaka på planen

Godmorgon! Just nu ligger jag nyvaken i min säng och lyssnar på en tankeväckande låt.. Kunde ju inte somna inatt när jag låg och titta på Twilight, men nu är alla färdig tittade.. Bara att vänta på att den fjärde kommer ut i November, längtar sönder!
.
Igår=ingen bloggning! Var först på "sommarfest" hos min kusin, sedan ut på lite mer än en timmes power walk i bunketorp med mamma, sedan hem och äta och sedan till våran andra kusin som fick hem sin lilla hund igår! AWW
Visst är den söt? Skrållan
.
Nu ska jag snart dra iväg till min kusin och jobba, sedan ska jag träna fotboll! JAG ÄR TILLBAKA PÅ PLANEN. åå herre vad glad jag är, dock världens träningsvärk idag igen :( Men med lite ipren så är jag go och glad igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0