Trötttt

Sitter i min säng, ledsen på något vis. Ler för att tänka posetivt, lyssnar på depp låtar så jag bli ledsen igen. Idag är en dag, då jag är trött, vill bara ligga och mysa framför film hela dagen.. Men då är ju duktig och ska iväg och jobba hos min kusin idag! :D Inte nog med det så ska jag cykla ett tag på träningcykeln här hemma och köra styrka! Men det blir sedan.. Nu blir det en bra film och en massa mys
.
I am not happy on the inside, but you can only see the outside

Nyvaken, osminkad, ofixat hår. Naturell

Kommentarer
Postat av: NINORTA CHAMOUN

DAGS FÖR FRÅGESTUND!

Fråga på!! Svarar på det mesta. Puss



Http://ninortachamoun.blogg.se'

Http://ninortachamoun.blogg.se

2011-06-10 @ 11:08:47
URL: http://ninortachamoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0