Underbart väder

Tjoooooooooosan! Ska när som helst krypa ner i min säng med lite Glee låtar och somna.. Saknar min loverboy jätte mycket :( Så får ju lyssna på lite låtar som får mig att tänka på honom.. Haha jag är nog desperat eller något!
.
Imorse så fixade jag mig hemma hos Nathalie innnan vi drog vidare till slottskogen.
Sedan åkte vi in med en massa underbara människor in till slottskogen, tog buss 760 som tog nästan en timme.
Sedan så gick alla förutom jag och Nathalie till slottskogen, vi tog spårvagnen för att möta upp Amanda och köpa is capuchino.. Mums
Sen åkte vi tre vidare mot slottskogen där resten av människorna va
Haha kolla min min, ser så himla liten ut! Mumsar på underbar nutella!
Gottit!
.
Sedan så åkte jag även longboard, och jag kunde åka själv! Riktigt glad! :D Sugen på att köpa en nu... Haha
Sedan åkte vi alla hem igen med bussen, vidare för att bada!
.
Imorgon blir det troligtvist sola med Nathalie på dagen och sedan in till Håkan på kvällen.. Blir i såfall både grillning och mys med trevligt folk! Grymt
.
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0