Färg i ansiktet redan!

Nu har jag kommit in från en skön tur i solen, dock är det forfarande riktigt kallt ute. Så fick sitta i min one piece, med boken "elsas mode" som är jätte bra och glass! Mmmmm... Längtar så till sommaren! ;)
.
Och kommentaren om att jag är wnb Tessan, jag läste detta om tandställning på hennes blogg. och då började jag fundera om mina tänder ? Och därför ställer jag samma fråga som henne till mina bloggläsare för jag undrade så himla mycket. Och jag tipsar hennes blogg, hon är en toppentjej verkligen: www.tvakant.blogg.se
.
Nu sitter jag här i min one piece, fått färg i ansiktet och bara lyssnar massa gamla låtar.
.
Denna låt får mig att längta till sommaren så himla mycket!

Train - Hey, Soul Sister


Kommentarer
Postat av: Wobi

Hej var det du som vann veckans blogg förra veckan?

2011-03-28 @ 20:32:48
URL: http://mymuffin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0