Hur jag håller mitt ansikte rent!

Har fått en kommentar om hur jag rengör mitt ansikte, och här visar jag hur jag gör varje kväll!
Detta är det första jag börjar med, och det skrubbar man hela asniktet med och sedan tvättar bort med ljummet vatten! Finns att köra på en vanlig mataffär under 100 kr!
Detta är nummer 2, när jag torkat min ansikte så lägger jag på detta som en ansiktsmask och sedan sköljer med ljummet vatten. (Den rengör det sista av mina sminkrester som inte försvinner efter första tvätten)
Jag kan också använda detta regörings vatten, de tar man på en topps(vid små ställen) eller en tuss som man duttar i ansiktet (eller på speciella "smutsiga" stället) Men denna använda inte alls lika ofta, bara när det är början på en "finne"
Detta är det sista jag gör på kvällen, smörjer in hela ansiktet med en kräm som håller huden ren och fresh! (Den gör inte heller huden fet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0