sista dagen på veckan och nu sova

Gick ju på klädes party idag och jag hittade två somriga klänningar, kommer bli så himla snygga i sommar! Märket på produkterna va "Jo Lou" och hade verkligen helt underbar kläder. Dock får ni inte se kläderna förräns de kommer med leverans (Man bara testade de där) Men jag är super nöjd ;)
.
Jag mår inte alls bra och blir bara sämra och sämre så ska gå och lägga mig nu, men hoppas jag kan gå på praon imorgon! Ska faktiskt praoa på "Kappahl" första veckan :D
.
Dagens outfit:
Shorta - Tiger (tror jag) l Jeans - H&M l Klocka - Present

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart fint hår! :D

2011-03-07 @ 18:47:26
Postat av: nathalie

Jätte fin blogg!



Jag har just nu en tävling på min blogg om ett smycke från BijouterieStore.



Var gärna med och tävla :)



http://nathalieekstrom.devote.se/blogs/8563064/taevling.htm#WriteCommen

2011-03-07 @ 18:57:50
URL: http://nathalieekstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0