Bilder på mitt rum (försenat)

Förlåt att jag är försenad med detta, men jag berättar anledningen varför sedan. Nu får ni iallafall se några bilder på mitt rum (dock så är inte sängen bäddad och så). Jag har även en idé om en teve bänk + teve på väggen vid det minsta förnster (där under) så man kan sitta i sängen/ha kuddar under och sedan flytta upp mitt XBOX 360 så man kan spela lite ;) Men den idén väntar jag lite med... Haha
.
Jag är inte klar med mitt rum, men frågor kommer ju in hela tiden om hur det ser ut. Så tänk på att det är just nu och inte alls helt nöjd än! Och uppdate: Sängen är helt underbar! Alrig sovit såhär bra kan jag lova... :D
.
Min nästa grej att slänga ut från rummet är bokhyllan! Jag verkligen HATAR den.... (har den för jag måste ha alla mina saker i den..)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart har du köpt din rosa sjal med svarta dödskallar på? Vet du om den finns kvar ?



kram !

2011-05-03 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0