Fotbollen är saknad!

Jag erkänner, jag har blivit sämst någonsin på att blogga. Men har en lite trötthet just nu, så får skylle på det denna gången. Men snart är jag på topp igen! :D (märker att jag säger något med "topp" exakt hela tiden, fult... haha)
.
Idag fick jag även reda på en mycket dålig nyhet, jag kommer inte tillbaka till fotbollen på minst 3 månader. Och han sa även att jag inte får spela på fotbolls cupen i augusti, BLIR SÅ LEDSEN! :( Och blir det inte bra tillslut så får man snacka om att operera... åt helvete heller!!!!!!! Lite arg på den spelaren för tillfället!
.
Nu ligger jag i sängen, helt nybäddad med min favorit. Gissa vad? Jo Hello Kitty! :D Superduper! Bed time, pussar
Vill tillbaka ut på planen igen.. Spela tills jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0