Header till Linnea&Nathalie

Godmorgon! Min måndag en sålänge suger riktigt mycket, och det kommer inte bli bättre för det blir att åka till sjukhuset ikväll. Mår inte alls bra, men jag klarar skoldagen iallafall!
.
Jag har även suttit och gjort en header till Linnea&Nathalie, jag hoppas dom blev lika nöjd som jag blev! Och tycker att det är riktigt värt att gå in och kika på deras blogg! www.lhnh.blogg.se
och dom skrev även en jätte gullig text till mig på deras blogg, blir ju jätte glad för sånt! :D
Vad tycker ni om denna?

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i

inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny sån tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis

vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-16 @ 18:56:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: johanna

jag tyckte inte det var så speciellt bra...

2011-05-16 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0