Massa packning kvar.. panik

Godkväll! Hade önskat att jag sa godnatt vid detta läge, men jag har fortfarande massa saker att packa.. :( Och en massa ligger i tvätten, som inte kommer i väskan förrän imorgon... undra hur jag ska få plats? Och jag känenr även ångest på att jag har för lite godis........ Ååååååååå
.
Säger godnatt även om det inte blir sova än.. Och undra hur allt ska få plats egentligen ?!
Har självklart med mina hörlurar.. Vad skulle man göra utan musik?
Här är även det jag ska ha på bussen, självklart är den rosa one piece:n på! Haha blir väldigt mcyket rosa för min del... pricken över i:et är ju hörlurarna som är HELLO KITTY! :D
.
Sista dagen med bloggning är imorgon innan helgen... Känns lite tråkigt :( Men jag lovar att det blir ett inlägg imorgon (minst ett)

Kommentarer
Postat av: fanny

Vart ska du? :D

2011-05-07 @ 00:08:22
URL: http://fannybunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0