Mina Jo Lou klänningar

Har fått frågan om mina klänningar från märket Jo Lou, alla klänningar från klädespartyrna! Är helt såld på deras klänningar, så himla somringa och snygga. Och jag tycker verkligen varje klänning är värd sitt pris!
Denna bruna klänning är en enkel som både kan användas till jeans, shorts eller bara denna klänningen. (fast den är dock ganska kort) Men jag gillar volangerna över bysten och enkelheten på den!
Denna klänningen är mer som en långklänning och blir riktigt snygg till ett par vita converse eller palladium och en jeansjacka. Mönstret är snyggt och man sticker ut lite i den ;) Denna ska användas mycket i sommar!
Detta är min sist köpte klänning (den jag köpte på vårat klädesparty) och är verkligen min favorit! Den är så smart gjord så den funkar lika bra till tunika (som jag hade på valborg) som en klänning till antingen höga klackar eller converse!
.
.
Hoppas ni fick se det av klänningarna som ni ville. Är det något mer plagg ur mig garderob eller klädhängare som ni vill se? Bara att säga till isånnafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0