SOVA

Sjukt vilken uppdatering verkligen.. Men nu är jag här iallfall, riktigt jobbig dag! Blev mycket att hinna med och är helt död nu efter ett varmt och gott bad!
.
Först skola runt hlav 11, sedan ner och kolla på almåsskolans dag vid 12, sen beställa tid för solning och åka hem till nathalie, sen konfa, sedan sola, sedan hem och träna rumpa&knä och sedan bada. Och NU lägg mig i sängen. ÄNTLIGEN
.
Min pojke kom 2a idag på deras skolas sak, riktigt stolt över honom! Han sjöng med en annan kille, Alex.
.
Nu ska jag försöka sova antagligen, gottit! Riktigt bränd och go tills på lördag också ;)
Godnatt.. (bjuder på en fräknig bild.. Haha dom har börjat komma smått nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0