the smile on your face lets me know that you need me

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.. Men vad ska jag göra?
.
Tar bussen 21.46 för att dra ner till ica för att köpa Twister! Känns som jag behöver äta något jag verkligen gillar och sedan få tänka lite.. Bestämt att jag ska vara duktig och gå hem för att tänka igenom verkligen allt. Just nu är det för mcyket jobbigt för att jag ska klara mig igenom dagen imorgon.
.
Imorgon måste jag ha gjort ett val, allt måste vara glad. Ska lägga all energi för att få morgondagen att bli fantastisk! Den måste bli det, en av de dagar jag kommer minnas länge i mitt liv.. Måste gå bra verkligen!
.
Nu städar jag det sista innan jag går ner.. Har en stor klump i halsen känner jag. Känns ju sådär. Men sitter och kollar mig i spegeln och ler för att få allt bättre. Posetivt ska dte vara, posetivt posetivt posetivt. Varför just nu..
Uselt inlägg! Men måste verkligen skriva av mig, måste få ut allt på något sett..
.
Min absoluta favorit låt är på, kan inte hålla mig från tårar!

Kommentarer
Postat av: Nora

Det kommer gå jättebra tror jag! Du kommer att fixa detta galant, tro mig! Lycka till nu fina och söta Filippa ♥ kram nora

2011-05-28 @ 07:53:59
URL: http://bangalorebloggbynora.blogspot.com
Postat av: Anonym

USELT BLOGGANDE !

2011-05-28 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0