Trevlig fredag igår!

Godmorgon! Vilken underbar lördag? Eller inte.. Jorden kommer gå under! Vafan :( Nej men inte för jag tror på det, men jag är ändå lite orolig.. Så nu sitter jag och kollar sista avsnittet av glee på säsong 1, ännu mer sorgligt?!
.
Hade verkligen en jätte trevlig kväll igår med underbara människor! Dock blev jag lite besviken på Veronica Maggio, som jag tyckte lät falsk många gånger när hon sjöng.. Men låtarna är ju förövrigt riktigt goa! Vädret va också på topp! :D
.
Och jag åkte atmosfear, något av det värsta jag gjort i hela mitt liv! HEMSKT! Men känns ändå lite skönt att få det gjort nu när man tänker efter.. Men jag hade lite smått panik när den va påväg upp, fyyyy.
.
Här kommer några bilder som inte är mina, men jag ska ladda över mina till datorn om en stund så dom med kommer upp ;)
I väntan på Veronica i underbara hattar!
Min underbara kille
Så himla nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0