Typiskt mamma..

Jag följde ju med på min systers ridning idag som sagt, så såg jag en häst med ett skynke över öron, ansikte och hela kroppen.. Den såg verkligen hel knas ut, och jag tänkte en stund och kolla på mamma och sa:
Och vi båda fick oss verkligen ett gott skratt.. Så himla typiskt mamma assså!
.
Vill även meddela att det inte är något fel på muslimer.. Men mer hur den va klädd.. Haha! :D
(bild från google)
.
Detta ser ju verkligen inte normalt ut.. Men fick reda på att den har allergi isånnafall, t.ex. mot gräs.. Rätt konstigt för en häst tycker jag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Nora

1. Gud, din mamma har skön humor! Haha :)



2. Vart är det du ska åka?



Din blogg är superb, keep it up!

Kram Nora

2011-05-06 @ 17:17:07
URL: http://bangalorebloggbynora.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahahhahahahah ! fan va grymt !

2011-05-09 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0