Valborg 2011

Nu har jag kört ca: 6 träningspasset denna veckan om inte mer. Himla skönt!
.
Vill även tacka för en mycket trevlig valborg, natten avslutades i Amandas säng efter vandring hemmåt. Lyckat blev det ju tillslut måste jag hålla med om.
.
Nu ska jag äta köttet som håller på att grillas efter träningspass, underbart!
.
Efter många olika klädesplagg så bärde jag detta under kvällen/natten. Klänningen (som jag använde som tunika igår) är från klädespartyt och det är märket Jo Lou (kan inte stavningen)
.
Här är bilder när jag och Amanda va påväg till Lönn efter att ha ätit middag hos Simon.

Kommentarer
Postat av: emelie

plattar du ditt hår varje dag eller är det hår platt av sig själv ? :)

2011-05-01 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0